خدمات پس از فروش سامسونگ در تهران

خدمات پس از فروش سامسونگ , خدمات سامسونگ, پشتیبانی بعد از فروش سامسونگ : به موازات تولید و فروش محصولات سامسونگ برای ارائه خدمات به مشتریان راه اندازی شده و تمام خدمات پس از فروش سامسونگ را زیر پوشش آن در آورده است.

خدمات پس از فروش سامسونگ یکی از تاثیرگذارترین موارد برای رسیدن به هدف های بازاریابی سامسونگ بوده است که با پشتکار خود در این زمینه توانسته به موفقیت های زیادی در عرصه تبلیغ و فروش محصولات سامسونگ برسد و بعد از فروش نیز خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد.

بهترین خدمات پس از فروش سامسونگ تهران

شرکت سامسونگ بدون شک یکی از برترین شرکت های موثر در سطح بین المللی است که توانسته با محصولات خود انقلابی باورنکردنی در حوزه های مختلف رسانه ای و اقتصادی به وجود آورد.خدمات سامسونگ درآمد این شرکت از تولید ناخالصی کره جنوبی شامل هفده درصد است.

تعمیرات حرفه ای را با نمایندگی سامسونگ و با خدمات پس از فروش ما تجربه کنید.
فقط یک تماس کافی ست: 33444219-021

چرا خدمات پس از فروش سامسونگ؟

تمامی خدمات پس از فروش لوازم خانگی برند سامسونگ در این مرکز به بهترین نحوی انجام می شود. خدماتی که شامل تعمیر، تعویض، نصب و نگهداری سرویس های لوازم خانگی سامسونگ می شوند.

که هر ساله درآمد سامسونگ گروپ با حالت تصاعدی رو به افزایش بوده است. سامسونگ با سرمایه ۵۹۰ میلیارد دلار (۲۵۶ میلیارد دلار نقد)، بیش از 500 هزار نیروی انسانی را در سراسر دنیا به کار گرفته است.

  • خدمات پس از فروش سامسونگ این شرکت به همراه شرکت های متبوعه اش اقتصاد کشور کره جنوبی را به جایگاه برتری رسانده و بیشترین سهم را از صادرات کره جنوبی به خود اختصاص داده است.

خدمات پس از فروش سامسونگ در تهران

شما با برخورداری از خدمات پس از فروش سامسونگ در تهران استفاده از لوازم خانگی سامسونگ تنها نیستید و در هر موردی که برای هر یک از لوازم خانگی سامسونگ پیش بیاید، واحد خدمات سامسونگ در کنار شماست و می توانید به صورت 24 ساعته از این خدمات و سرویس ها بهره مند شوید.

  • همه خدمات خدمات پس از فروش سامسونگ

همه خدمات ارائه شده در واحد نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کوتاه ترین زمانی که تصور کنید خدمت شما ارائه می شود و در هر لحظه ای همکاران ما آماده هستند تا برای برطرف کردن هر مشکلی در لوازم خانگی سامسونگ به منزل شما اعزام شوند و سرویس های خدماتی خود را تقدیم شما نمایند.

خدمات پس از فروش سامسونگ
خدمات پس از فروش سامسونگ

شرکت گارانتی پس از فروش سامسونگ

سرانه درآمد این شرکت از تولید ناخالصی کره جنوبی شامل هفده درصد است که هر ساله درآمد سامسونگ گروپ با حالت تصاعدی رو به افزایش بوده است. سامسونگ با سرمایه ۵۹۰ میلیارد دلار (۲۵۶ میلیارد دلار نقد)، بیش از 500 هزار نیروی انسانی را در سراسر دنیا به کار گرفته است.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ نیز در جهت رفاه مشتریان خود اقدام به خدمات سامسونگ نمایندگی محصولات سامسونگ کرده و تمام لوازم خانگی این برند افتخارآمیز را در سراسر ایران عزیز به هموطنان محترم ارائه می دهد.

پس از فروش محصولات سامسونگ کار اصلی خدمات رسانی خدمات سامسونگ  شروع می شود و خدمات خود را به صورت شبانه روزی و در همه روزهای سال به مشتریان خود ارائه می دهد.

برای اینکه از خدمات سامسونگ در کمترین زمان استفاده کنید برگه ضمانت نامه هر یک از لوازم خانگی و محصولات سامسونگ را آماده نگهدارید و شماره سریال دستگاه را که درون دفترچه ماشین نوشته شده را بردارید و با مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ تماس بگیرید. این آمادگی شما می تواند روند رسیدگی به مشکل دستگاه شما را تسریع بخشد و کارهای خدماتی را در کمترین زمان برای شما میسر کند.

ویژگی های خدمات ما

خدمات فروش سامسونگ برای هر یک از محصولات سامسونگ تسهیلات خاصی را تدارک دیده است و به مشترکین و مشتریان فعال خود ارائه می دهد. همه خدمات ارائه شده در همان روز در محل سکونت مشتری و با پایین ترین هزینه انجام می شود.

عملکردی که محصولات سامسونگ در منزل شما دارند همه هزینه های محتمل تعمیراتی را توجیه می کند و مسلما این هزینه ها در برابر آن قابل توجه نیستند.

اگر همه ایرادهای لوازم خانگی سامسونگ با مراجعه حضوری تکنیسین ها و تعمیرکارهای ما برطرف نشد، دستگاه شما به تعمیرگاه مجاز سامسونگ انتقال داده می شود، این انتقال برای شما هزینه ای ندارد و برای بررسی و تعمیر بهتر در تعمیرکار این مورد انجام می شود و بعد از تعمیر آن دوباره توسط تعمیرکار و همکاران ما به شما تحویل داده می شود.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی برند سامسونگ

خدمات سامسونگ که شامل همه لوازم خانگی برند سامسونگ است آمادگی سرویس دهی انواع خدمات تعمیرات، نصب، تعویض و نگهداری هر یک از این محصولات را دارد. نمایندگی خدمات سپ از فروش سامسونگ در تمام ساعت های کاری و غیرکاری برای سرویس همه محصولات سامسونگ اعلام آمادگی می کند. پس شما کافی است با ما تماس آنلاین یا تلفنی برقرار کنید و از این خدمات استفاده کنید.

محصولات در خدمات پس از فروش دارای برگه گارانتی کتبی 18 ماهه از زمان نصب است و هیمن که مورد ایرادی در قطعات و لوازم خانگی سامسونگ دیدید هر چه زودتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و برای تعمیر با یکی از مراکز گارانتی پس از فروش سامسونگ  تماس گرفته و از اعتماد به افراد ناوارد و غیرکارشناس خودداری کنید اگر این مورد را رعایت نکنید این شرکت هیچ مسئولیتی در قبال سرویس دهی به شما نخواهد داشت.
خدمات پس از فروش سامسونگ، شامل تعمیرات همه لوازم خانگی سامسونگ بوده و تعمیرات و نگهداری دستگاه های سامسونگ، قطعات اصلی ، 18 ماه گارانتی کتبی را به همه مشتریان عزیز لوازم خانگی سامسونگ ارائه می دهد. برای تماس با گارانتی پس از فروش سامسونگ  لطفا به وسیله شماره تلفن های نوشته شده در سایت و در بخش “تماس با ما” ارتباط برقرار کنید.

  • سرویس پس از فروش سامسونگ

کاری که شما باید انجام دهید در صورت مشاهده هر گونه عیب و نقص و یا اختلالی در هر یک از دستگاه های سامسونگ، تماس تلفنی با مرکز گارانتی پس از فروش سامسونگ  است تا همکاران ما بتوانند خدمات خود را برای رفع آن ایرادها خدمت شما عزیزان ارائه دهند.

  1. محصولات سامسونگ موجود در منزل شما نباید حتی یک ساعت در عملکرد خود برای شما مشکلی ایجاد کنند. ما در همه حال آماده هستیم استفاده شما از این محصولات را بهینه و بهبود ببخشیم.
  2. مصرف کننده گرامی در صورتی که متوجه نارسایی هایی در هر یک از لوازم خانگی سامسونگ شدید، نخست از متصل بودن درست برق مصرفی و چگونگی قرارگیری درست دستگاه در محل مطمئن شوید.
  3. در خیلی از زمان ها ایراد موردنظر برای دستگاه ناشی از متصل نبودن درست لوازم خانگی به برق مصرفی می باشد که اولین کار در برخورد با چنین مشکلی بررسی سیم و کابل برق است. همینطور جای قرارگیری دستگاه نیز باید بررسی شود چرا که این قسمت اهمیت بالایی در عملکرد دستگاه دارد.

اگر موارد بالا را بررسی کردید و مشاهده کردید که مشکل و ایراد از جانب این موارد نیست در مرحله بعدی دفترچه راهنمای فارسی دستگاه سامسونگ را به خوبی مطالعه کنید و با کمک دفترچه راهنما همه قطعه های دستگاه را بررسی کنید و از سالم بودن دستگاه یا معیوب بودن آن مطمئن شوید. برخی از نواقص و ایرادها در اکثر زمانها با رجوع به دفترچه راهنما برطرف می شود.

اما اگر با این کارها باز دستگاه شما همان مشکل را داشت اینجاست که باید با یکی از نمایندگی های خدمات پس از فروش سامسونگ تماس بگیرید تا نسبت به تعمیر و بررسی دستگاه سامسونگ شما دست به کار شوند شاید با یک مشاوره ساده بتوانید دستگاه های سامسونگ را دوباره راه بیندازید و اگر مشکل جدی تر باشد با مراجعه همکاران و متخصصان مشکل شما برطرف خواهد شد.

خدمات پس از فروش سامسونگ تهران
خدمات سامسونگ

گارانتی پس از فروش سامسونگ در تهران

فروش بالای محصولات سامسونگ و ارائه خدمات پس از فروش  سامسونگ، مگر با بودن نمایندگی تعمیرات فراگیر در همه شهرها و استان های کشور ممکن نمی شود.

برای ایراد هایی که در دستگاه های یخچال فریزر سامسونگ ، ساید بای ساید سامسونگ ، لباسشویی سامسونگ و ظرفشویی سامسونگ به وجود می آید، مصرف کنندگان عزیز می توانند با مشاوره از کارشناسان خدمات سامسونگ، مشکلات پیش آمده را ابتدا به دست خودشان برطرف کنند؛ که در این صورت احتیاجی به مراجعه حضوری تکنسین های خدمات سامسونگ نیست.

  • سرویس پس از فروش سامسونگ

اگر ایراد دستگاه برطرف نشد، اپراتورهای شبانه روزی خدمات پس از فروش سامسونگ با دریافت نشانی و شماره تلفن شما، بلافاصله کارشناسان و تعمیرکارهای باتجربه و بااخلاق خود را به خانه های مشتریان می فرستد و در کمتر از دو ساعت، تعمیر دستگاه شما انجام می شود.

یکی از خصوصیات تعمیرگاه مجاز سامسونگ و خدمات پس از فروش ، تعمیر دستگاه ایراد دار در کمتر از دو ساعت است و این نمایندگی به صورت شبانه روزی فعال است. همه قطعات قابل تعویض، فابریک و با تگ رسمی سامسونگ هستند. اگر قطعات فابریک بر روی دستگاه شما تعبیه شود، عمر دستگاه خیلی بیشتر می شود و این کار رضایت مشتریان را به دنبال داشته است.

پس پیشنهاد می کنیم فقط به نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید تا تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ به بهترین شکل ممکن تعمیرات دستگاه شما را به انجام دهد و همینطور از خدمات پس از فروش سریع و دقیق نمایندگی تعمیرات سامسونگ برخوردار شوید.

خدمات پ سامسونگ
مرکز گارانتی پس از فروش سامسونگ  در تهران و کرج

 برترین ارائه دهنده خدمات

سامسونگ و سایر برندهای بزرگ دنیا، در حال رقابت برای ساخت مدرن ترین لوازم خانگی می باشند. در حال حاضر آمار خرید لوازم خانگی سامسونگ به خصوص محصولات توکار آن به ویژه در کشورهای اروپایی نشان می دهد که استفاده کنندگان، بیشتر تمایل دارند از این گروه از لوازم خانگی در طراحی خانه های خود کمک بگیرند. سازندگان بزرگ لوازم خانگی که پرچمدار آنها، سامسونگ است این اولویت ها را مد نظر قرار داده اند و لوازم خانگی توکار مجهز به IoT را در اولویت تولیدات خود گذاشته اند.

سامسونگ، بزرگترین و بهترین تولید کننده لوازم خانگی مثل یخچال فریزر و ماشین لباسشویی از سال 2012 تا کنون بوده است. از آنجا که از زمان تولید و عرضه محصولات لوازم خانگی توکار به بازار، این گروه از محصولات از استقبال بی نظیری روبه رو شده اند سامسونگ در ماه جولای رتبه اول را از نظر ساخت برترین یخچال فریزرهای توکار به خود اختصاص داد.

در حقیقت سامسونگ با تولید هر یک از محصولات لوازم خانگی خود، تجربه ای بی نظیر را در اختیار مشتریان گذاشته است. در مدل جدید یخچال فریزرهایی که سامسونگ وارد بازارهای اروپا کرده، از فناوری No Frost ( بدون برفک) و Twin Cooling Plus استفاده شده که بیشترین رطوبت را تا بالاتر از 70 درصد حفظ می کند.

فر های سامسونگ به فناوری Gourmet Vapour تجهیز شده اند که یک جریان بخار خیلی داغ را با سرعت از یک سمت به سمت دیگر فر هدایت می کنند تا پخت یکنواخت را ضمانت کنند و خصوصیت Dual cook هم فضای فر را به دو بخش یکسان تقسیم کرده تا دو کار پخت به صورت جداگانه انجام شود. ماشین های ظرفشویی سامسونگ با آخرین فناوری Water wall، تمام ظروف شما را با فشار آبی که از بالا و پایین و جلو عقب بر روی ظرف وارد می کند با بالاترین درجه کیفیت تمیزی شستشو می دهد.

  • یکی از مشکلات پس از فروش سامسونگ

 

ما برای اینکه دسترسی شما را به خدمات پس از فروش سامسونگ راحت تر کنیم و شما بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با ما در ارتباط باشید، اقدام به راه اندازی خطوط تلفنی متعددی کرده ایم تا شما به آسانی با ما تماس بگیرید و پشت خط نمانید. همچنین می توانید درخواست تعمیراتی خودتان را به صورت کتبی نیز در قسمت نظرات به ما بنویسید تا در اسرع وقت ما از مشکل دستگاه شما مطلع شویم و در اولین فرصت نسبت به تعمیر و سرویس ماشین تان اقدام کنیم.

  • مزیت های درخواست خدمات تلفنی و آنلاین

در ساعت ها و اوقاتی که متخصصان ما به خاطر تعطیلی و یا تمام شدن زمان کاری در مرکز نمایندگی نیستند با ارتباط آنلاین و یا تماس تلفنی شما می توانند از درخواست شما زودتر باخبر شوند و تعمیرکاران ما را برای ارائه خدمات به محل دستگاه شما بفرستند.
شما با این امکان در هر لحظه ای از 24 ساعت خواهید توانست تعمیرکارهای ما را از خرابی و ایراد دستگاه سامسونگ خودتان باخبر کنید تا در کمترین زمانی برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه وارد کار شوند.
همچنین شما با تماس تلفنی و ثبت سفارش خود در سامانه خدمات ما از ده درصد تخفیف نیز برخوردار خواهید بود.
همه خواسته ما سرویس دهی برتر و جلب رضایت شماست تا شما نیز مثل هزاران مشتری ثابتی که در طول سالیان متمادی از خدمات نمایندگی ما برخوردار شده اند استفاده کنید و به خانواده بزرگ تعمیرات سامسونگ بپیوندید و از اینکه ما را برای تعمیر دستگاه های سامسونگ خود انتخاب کرده اید رضایت کامل داشته باشید.

گارانتی پس از فروش سامسونگ

شماره تماس خدمات پس از فروش سامسونگ

گارانتی پس از فروش سامسونگ ، شامل خدمات ارائه شده به ماشین لباسشویی، ظرفشویی سامسونگ، یخچال سامسونگ، ساید بای ساید سامسونگ و سایر دستگاه های تولیدی شرکت سامسونگ است که بدون درنظر گرفتن روزهای تعطیل خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد. تعمیر و نگهداری محصولات سامسونگ، تعویض قطعه های معیوب، 36 ماه تضمین عملکرد صحیح برای همه دستگاه ها از جمله خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ است.

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، لطفا از طریق شماره تماس های نوشته شده در قسمت تماس با ما پایین صفحه یا منوی بالای صفحه با نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

  • قابلبت اتصال به اینترنت در خدمات محصولات سامسونگ

بزودی همه محصولات تولید شده توسط سامسونگ از امکان اتصال به اینترنت برخوردار می شوند. مدیران سامسونگ باور دارند که بزودی مدیریت این فناوری برتر را نیز بر عهده می گیرند و شروع کننده این فناوری در بین رقبا می شوند.

سامسونگ، یکی از چند کمپانی برتر دنیا است که همه چیز از IoT و محصولات خانگی تا سکوهای IoT و هوش مصنوعی (AI) و ارتباطات وایرلس ، فناوری تشخیص صوت، آی سی های نیمه رسانا و حسگرها را تحت پوشش خود دارد.

 

خدمات پس از فروش سامسونگ در همه ناحیه های تهران نمایندگی فعال دارد

سامسونگ گوش به زنگ شما هستند تا بتوانند خدمات خود را به شما ارائه کنند و مشکلات احتمالی دستگاه های شما را با بهترین تجهیزات و به صرفه ترین هزینه برطرف کنند.

در صورتی که می خواهید لوازم خانگی خریداری کرده خودتان را گارانتی کنید به موارد زیر دقت کنید.

به این خاطر که شرکت های مختلفی، لوازم خانگی خریداری شده شما را گارانتی می نمایند به منظور بهره مندی از خدمات پس از فروش سامسونگ که با ارائه برگه گارانتی انجام می شود و شامل خدمات زیر است.

  • نصب رایگان لوازم خانگی
  • فعال سازی برگه گارانتی برای هر یک از لوازم خانگی خریداری شده
  • در صورت اتمام گارانتی تمدید دوباره برگه ضمانت نامه
  • تعمیرات و خدمات دوره ای

همه این خدمات در صورتی برای شما انجام خواهد شد که شما به شرکت گارانتی کننده ‌ای مراجعه کنید که کد لوازم خانگی شما در آنجا به ثبت رسیده است و شماره تلفن تماس آن شرکت درون دفترچه ضمانت نامه شما نوشته شده است.

و تمامی خدمات پس از فروش سامسونگ برای آن دسته از لوازم خانگی تعلق خواهد گرفت که شما با نمایندگی تعمیرات گارانتی کننده لوازم خانگی خریداری شده تماس برقرار کنید.

و در صورتی که به هر علتی برگه ضمانت نامه خود را گم کرده یا زمان استفاده از آن تمام شده باشد، همه خدمات پس از فروش با قیمت کامل و بدون هیچ تخفیفی ارائه خواهد شد.

خدمات پس از فروش سامسونگ در محل

همکاران ما خودشان در محل دستگاه شما حضور می رسانند و لازم نیست شما دستگاه مربوطه را به نمایندگی بیاورید. اما اگر در شرایط خاصی مجبور باشیم دستگاه را به تعمیرگاه مجاز انتقال دهیم این کار نیز توسط نمایندگی تعمیرات و همکاران ما انجام می شود و هزینه آن نیز برعهده ماست. پس تنها کاری که شما در همه مراحل تعمیرات دستگاه ها انجام می دهید تماس با ما و اطلاع رسانی مشکل تان است.

خدمات پس از فروش سامسونگ در همه ناحیه های تهران نمایندگی فعال دارد و شما از هر گوشه و کنار تهران و کرج می توانید با ما تماس بگیرید و خدمات موردنیاز خود را از همکاران ما درخواست کنید. همکاران ما همه جزء بهترین کارشناسان و مهندسان و تکنسین های این حوزه هستند و دانش و مهارت بالایی در شناخت دستگاه های سامسونگ و برطرف کردن مشکلات مربوط به آنها دارند.

گارانتی اصل سامسونگ

خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی سامسونگ دارای گارانتی های معتبر در ایران است. محصولات سامسونگ شامل یخچال فریزر, کولر گازی, جاروبرقی, مایکروویو, هود, فر برقی و اجاق گاز, ماشین طرفشویی و لباسشویی همگی با ضمانت نامه رسمی و مورد تایید شرکت سامسونگ عرضه می شوند.

برای استفاده از خدمات سامسونگ، می توانید با شماره تماس پس از فروش سامسونگ که در برگه ضمانت نامه و در زیر همین مطلب نیز نوشته شده تماس بگیرید و با در دست داشتن کارت گارانتی و کارت شناسایی معتبر به نمایندگی تعمیرات سامسونگ در سراسر کشور مراجعه کنید تا از تسهیلات و خدمات گارانتی دستگاه موردنظر بهره مند شوید.

 شرایط گارانتی

۱ – گارانتی های بدون تگ هولوگرام بدون اعتبار هستند.

۲ – سرویس های پس از فروش شامل تعمیر، نگهداری، نصب یا سرویس دستگاه و ارائه خدمات رایگان برای تعویض قطعات و هزینه تعمیر است.

۳ – دستگاه هایی تحت حمایت گارانتی قرار می گیرند که دارای کارت گارانتی باشند. بدیهی است برای بهره مندی از خدمات پس از فروش ارائه کارت گارانتی الزامی است.

۴ – خدمات پس از فروش تنها در نمایندگی تعمیرات و خدمات مجاز معرفی شده عرضه می شود.

۵ – بیشترین زمان پوشش خدمات پس از فروش در تعمیرات لوازم خانگی خانگی ۱۸ ماه از زمان تولیداست. زمان تولید محصول بر روی کارت شناسایی دستگاه نوشته شده است.

۶- قطعات و بخش هایی از کالاهای سامسونگ که دارای کارت گارانتی نیستند عبارت است از

  • – همه وسایل و تجهیزات جانبی (Accessory)
  • – بدنه
  • لوازم تزیینی و درونی و جانبی
  • قفسه ها
  • باطری ها
  • دستگاه کنترل از راه دور
  • فیلتر برس و پاکت جاروهای برقی
  • بلندگوی دستگاه های صوتی

* – گارانتی مخصوص: کمپرسور یخچال فریزرها دارای سه سال و نيم و کمپرسور کولرهای گازی دارای پنج سال گارانتی هستند.

گارانتی در شرایط زیر قابل اجرا نمی باشد:

الف- آسیب های ناشی از انتقال نوسانات برق، آتش سوزی، رعد و برق، حوادث طبیعی، ضربه و استفاده نادرست و توجه کردن دستورالعمل های گفته شده در دفترچه راهنمای دستگاه

ب- دستگاه هایی که دست کاری شده باشند و یا به وسیله افرادی غیر از تکنسین های نمایندگی تعمیرات سامسونگ تعمیر شده باشند.

ت- هر گونه دستکاری و يا صدمه به کارت گارانتی یا هولوگرام آن، تگ سریال و يا شناسنامه و خصوصیات دستگاه که باعث خدشه دار شدن آنها گردد.

خدمات پس از فروش تعمیرات سامسونگ در همه ناحیه های تهران نمایندگی فعال دارد و شما از هر گوشه و کنار تهران و کرج می توانید با ما تماس بگیرید و خدمات موردنیاز خود را از همکاران ما درخواست کنید. همکاران ما همه جزء بهترین کارشناسان و مهندسان و تکنسین های این حوزه هستند و دانش و مهارت بالایی در شناخت دستگاه های سامسونگ و برطرف کردن مشکلات مربوط به آنها دارند.

متخصصان ويژه هماهنگ در اين نمایندگی آماده ارائه گارانتی پس از فروش سامسونگ   می باشند و متقاضیانی که به منظور تعمير لوازم خانگی خود با نمایندگی خدمات سامسونگ تماس می گیرند، به آسانی می توانند با متخصصان ويژه سامسونگ ارتباط و صحبت رودررو داشته باشد تا دستگاه معیوب در همان جا ایرادیابی گردد و اگر عیب ماشین جدی نبود، متخصصان ويژه، در کمتر از يک ساعت ماشین شما را تعمير کرده و به شما تحویل می دهند.

درباره خدمات پس از فروش سامسونگ بیشتر بدانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین الان تماس بگیرید!